Судалгаанд хамрагдсан иргэдийн 82,6 хувь нь төрийн үйлчилгээ авахад бэрхшээл тулгардаггүй гэжээ

Мөн иргэд, төрийн байгууллагаасшинэ сургууль, цэцэрлэг, эмнэлэг барьсан, гудамж, талбайн гэрэлтүүлгийг нэмсэн, засмал замын ажил, зам засварын ажлыг эхлүүлсэн, сургуулийн дотуур байр барьсан, хот тохижилтыг сайжруулсан зэрэг ажлуудыг хамгийн үр дүнтэй болсон гэж үзсэн байна. Судалгаа нь иргэдийн сэтгэл ханамжийг тандан судалж, төрийн захиргааны төв, нутгийн захиргааны байгууллагаас хэрэгжүүлж байгаа бодлого, үйл ажиллагааны гүйцэтгэл, үр дүн болон иргэдэд хүргэдэг төрийн үйлчилгээний чанартай, хүртээмжтэй, хүнд сурталгүй, түргэн шуурхай байгаа эсэх талаар иргэдийн санаа бодлыг тандан судлах зорилготой гэнэ.
Мөн судалгааны дүгнэлт, зөвлөмжийг төрийн байгууллагын үйл ажиллагааг сайжруулах, бодлого, шийдвэрийг боловсруулах, үнэлэх явцад байгууллагын үйл ажиллагааг сайжруулах, бодлого шийдвэрийг боловсруулах, үнэлэх явцад иргэдийн оролцоог нэмэгдүүлэх,төрийн байгууллагын үйл ажиллагааг хараат бусаар үнэлэх ажээ.
Б.Гантуяа